Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-14, 14:46   #1750
bönan
Veteran
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 541
Standard

Var på Rockstad Falun igår och såg Raubtier med flera, riktigt bra. Hemma och i säng strax före kl 03 och vid sjusnåret var det dags att rulla mot Borlänge för sagda tågklarerartester. Efter knappt 4 timmars sömn hade jag inga större förhoppningar, döm om min förvåning då jag efter testerna fått besked om att jag "rekommenderades" för tjänsten.

Det var tydligen nära 300 sökande till 4 eller 5 platser och endast 10 st som fick komma och göra testerna på plats, så jag kände mig riktigt nöjd bara med att ha kommit dit. Testerna i sig var inte överdrivet svåra och faktiskt riktigt roliga - först 3 st papper och penna-test och sedan två test på dator. På datortestet stötte jag ihop med min gamla ärkefiende "talserierna", men man verkade inte lägga någon större vikt vid dessa på detta test och de nämndes inte ens på återkopplingen. Även häftigt hur psykologen utifrån ett 100 frågors personlighetsformulär i princip kunde sitta och berätta hur man är som person och det bara var att nicka och hålla med.

Och imorgon smäller det, då är det dags för SABATON i Falun!!!

__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora

Senast redigerad av bönan den 2015-08-14 klockan 14:47.
bönan besöker inte forumet just nu   Svara med citat