Citat:
Ursprungligen postat av spyfrog
Om jag fattat det rätt på forumet så har uppdateringen av SpeedTrees till v5 ställt till stora problem. Pofigs träd funkar inte längre.
McGuirels träd funkar inte. Hon har uppdaterat de amerikanska betalträden om jag förstått det rätt men tänker INTE uppdatera de europeiska förrän tidigast i höst om alls. Så där faller hela TANE för mig - det finns alltså nästan inga träd att använda... TANE blir mao en icke användbar produkt. Utan träd så blir det liksom ingen svensk natur...
|
Ja, det är förfärligt. Inte heller jag kan använda TANE. Kan man få det insatta kapitalet tillbaka?
Jag använder mig ofta av Lotharhakes Tannen am hang. Mycket användbar eftersom gran-gruppen inte är beroende av gridrutorna - man kan med andra ord hantera gruppen hur som helst.
Till min stora glädje upptäckte jag att Tannen an hang fungerade i TANE, Glädjen varade fram till dess jag såg resultatet.
Bild 1 (den ensamma gruppen) visar Tannen am hang i TRS 2010 Bild 2 visar detsamma men i TANE - oandvändbart skulle jag säga. I bild 2 har Tannen sällskap av allt vad tall heter som jag hittat i TANE.
Usch!
Nisse