Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-15, 22:14   #7379
spyfrog
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 535
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stickanw Visa inlägg
Just nu verkar det vara stillestånd hos de flesta. Jag har just återinstallerat Trainz, har inte rört det på ca tre år då intresset plus en tids dålig hälsa tidigare gjort orken och idéer saknats. Har också en känsla av att de flesta unga ej är särskilt aktiva just nu, kan ju bero på skolgång men tror dessutom att en del äldres otålighet över ungas otålighet kan påverka aktiviteten.Senare tids unga har ju oftast enligt min erfarenhet nästan aldrig behövt vänta när de vill ha något vilket i forumet ledde till tjat och frågor om när den kommer ut, något som ofta besvarades med en käftsmäll i stället för att förklara att man gör detta på sin fritid eller när man får lust och inte har någon utgivningsplan tex. Undvek själv att ställa frågor eller önskningar beroende på en del svar som inte alltid kom från byggaren dessutom.
Blev själv sugen på att fortsätta med tågsimmar framförallt efter dina, Ekans, Relys bilder på era banor, era banor är i en klass för sig själv som jag nu försöker uppnå.
På TS-Railworks tråden förkommer det också lite verksamhet från några personer med rätt intressanta byggen av både banor och tillbehör, har denna sim också men bygger inget i den. Tycker att den är svår att bygga i och har en tråkig grå färgton som bakgrund och något som ser ut som avstånds och skakningsoskärpa när man fotograferar.

Stickanw
Beror inte denna stiljte också lite på att jobb mm tar mycket tid för oss som har sådana nu? Själv hinner jag fasen inte sätta mig framför datorn i veckorna och i helgerna är man trött och har inte lust. Så de två byggen jag håller på med nu (lär mig samtidigt Blender) lär ta en evighet. Har in byggt på snart en månad.
spyfrog besöker inte forumet just nu   Svara med citat