Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-21, 13:13   #9
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Jag skulle gärna vilja prova på OR, men nackdelen är dessvärre att den inte har en egen editor - och jag har inte MSTS. MSTS är jättegammal och funkar oftast inte med modernare operativsystem som Windows 8.1, som jag har...

Train Simulator utvecklas hela tiden från år till år med nya funktioner som höjer tågupplevelsen ytterligare. Just nu är de igång med en ny spelmotor och frågan är hur förutsättningarna blir med denna.

Vad jag vet finns endast en svensk rutt och det är Jönköpingsbanan. Den kräver i princip endast Horshoe curve DLC från steam och newS Da-lok, som han ger dig om du donerar en liten summa pengar till honom. Just Horshoe Curve klarar jag mig fint utan...

Men Danmark har faktiskt nästan hela sin järnvägsnät utbyggt i en enda rutt (Northern Europe Renoveret) som man kan köra runt i och in till Tyskland också...

Annars finns det en fantastisk massa rutter där ute att prova, laddade ner en kinesisk rutt inatt och provade. även som halvfärdig rutt var den en upplevelse.
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat