Börjar med dom två frågorna först.
1. Ångturbinloket har samma problem. Fel av mig. Alldeles för tidigt, för att göra tester. Satte ut fel TGOJ-lok när jag kollade (hade glömt att installera loket, så jag tog det andra TGOJ-loket och kollade på). Ångturbinloket ger inget flimmer.
2. Flimmret / pulserandet börjar direkt, när man sätter ut loket i Surveyor.
Skriptfilen består av mer än 2300 rader och det är dödfött att anpassa detta så att det fungera för alla. Se länken ovan. Hur skulle det gå till????
Håller med dig fullständigt om detta. Om jag nu själv skulle ha byggt dessa lok och att dom fungerade felfritt hos mig, men att några andra hade problem som typ dessa. Så hade jag med ganska stor säkerhet struntat i detta. För jag antar, att du har byggt dessa för att du själv vill ha dom i första hand och fungerar det felfritt för dig. Så finns det väl egentligen ingen anledning för dig, att ägna tid för att söka efter ett fel som du inte själv ser eller upplever. Det är ju ändå så, att det är vi som får anpassa oss efter dina grejer och inte du, som ska anpassa dig efter oss.
Kan ju vara mitt grafikkort som börjar bli för gammalt (AMD Radeon HD 5800 Series) och det är ju inte samma som du har heller (NVIDIA GeForce GTX 660M). Kanske bara detta är problemet för mig.
EDIT: Fel av mig. Alldeles för tidigt, för att göra tester. Satte ut fel TGOJ-lok när jag kollade (hade glömt att installera loket, så jag tog det andra TGOJ-loket och kollade på). Ångturbinloket ger inget flimmer.
.
Senast redigerad av Bengan den 2014-07-26 klockan 12:50.
|