Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-24, 00:06   #15
rac_hammer
Medlem

Reg.datum: Feb 2009
Skicka ett meddelande via MSN till rac_hammer
Standard

Jag har gjort en iakttagelse av att folk här inte skriver så mycket men det är ändå oerhört många som är inne och läser i trådarna. Vill nog säga att intresset är stort både för dina underbara skapelser lennart och andras.... MEN med det sagt så håller jag med om att det är nedslående när folk inte engagerar sig så mycket... inget ljus över de eldsjälar som är engagerade här och skriver, delar mm! Men som sagt ser man att det kan vara nästan 1000 personer som läst en tråd på en månad är det ju inte så dålig. Men håller med om att vore det en kommentar för hälften av de gångerna så vore det underbart. Vi är alla här för vi älskar tåg simulatorer och vill ha det som en stor hobby i våra liv.
Men förstår att det är lätt att ibland så finns inte tiden där eller orken när annat i våra liv går emot. Då får man ju givetvis lägga sin energi åt det hållet. Jag (vi) hoppas att vad det än är som är kämpigt reder sig snart lan. Ta dig tid och vila och när du känner dig redo för det här igen och lusten är tillbaks så ser vi alltid fram emot dina fina jobb och den här vagnen ser helt fantastisk ut
rac_hammer besöker inte forumet just nu   Svara med citat