Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-21, 16:37   #1
CGD
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Standard Mina problem fortsätter

Som jag skrev tidigare så fick jag färjeproblem med nya datorn. Vid sidan om så har jag även fått problem med Office Outlook 2007 som inte vill visa bilder i mejlen.
Jag har nu installerat om Windows från grunden och Outlook blir inte bättre men Trainz fungerar så länge som det är i grundskick. Skivan plus de tre patcharna. Jag har nu installerat Marias Pass X men det blev inget installerat åtminstone så finns banan inte med att välja. Men det blev en hel radda med Missing Content. Det är bara det att när jag högerklickar på dem och väljer download så flyttar de sig till Download helper rutan men inget händer.
Jag använder samma Windows 8.1 skiva som jag hade i min gamla dator och installerar Windows på samma SSD som jag hade i gamla datorn. Jag har AVG 2014, vilket är samma antivirusprogram som jag hade i gamla datorn. Dessutom är det avstängt. Det nya är att jag har ett nytt moderkort ett nytt grafikkort och nya minnen samt att jag installerat även Trainz på en egen SSD.
Så vad är det som ställer till de. Är spelet inte kompatibelt med moderkortet eller vad är det frågan om?
CGD besöker inte forumet just nu  
Svara med citat