Visa ett inlägg
Gammal 2014-02-08, 19:26   #11
ADDE
Medlem

Reg.datum: Feb 2012
Standard

Det behöver inte nödvändigtvis vara assets, utan jag kan zippa objekt från /assets-foldern, eller zippa alla .rwp-filer, osv.

För Railworks, kan jag ta ansvar. Men det är också viktigt att utvecklare som deltar i projektet hjälper mig genom att berätta för mig att deras objekt är uppdaterade.

Sedan problemet med olika versioner: UKTS Freeware pack har ett program som berättar för dig om det finns en uppdatering för deras paket. Jag kan jobba med en liknande lösning, t.ex. en webbscript, där i paketet medföljer en HTML-fil som kontaktar servern och kollar med en script om det finns en ny version, och därefter länkar dig till download-sidan, om så är fallet.

Sedan, som jag sa ovan, kan en rutt ha hela paketet inkluderat. I takt med att en ny version av rutten kommer ut så har rutten den senaste versionen av paketet inkluderad i rutten, om den använder paketets objekt.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg UKTS.jpg (97.1 KB, 86 visningar)

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.

Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat