Jag kan avslöja att jag bygger på Västkustbanan just nu... Eller har i princip bara byggt Kungsbacka station och lagt 2-3km räls söderut... Nu ska man satsa mot Mölndal-hållet också.
Ska prova på 3D-modellering också. försöka förstå LUA och kunna skapa mycket mer än en bana till RW.
Dalabanan? Den är nog svår. Om någon vill bygga vidare på den så skicka mig ett PM.
Har suttit hela dagarna långa med ruttbygge. Jag tot det är dags att varva ner också och försöka göra annat. ska snart börja jobba också, så tid till RW blir lägre för min del.
Men jag hoppas andra kan bidra mer till RW så vi kan få till det bättre. sedan får man nog hålla ögonen på Rail-Sim.de, de kan släppa ut loktyper som även rullar i Sverige. då behöver bara någon göra en repaint till dessa.
Har f.ö. en repaint till norska personvagnarna, Tågkompaniets målning. Problemet är att jag itne får in det i vagnen. någon som kan hjälpa mig?
Senast redigerad av ADDE den 2014-01-05 klockan 00:01.
|