Det här känner jag igen eftersom jag har ominstallerat 2010. Gissar att det är ett inbyggt objekt, men det spelar ingen roll. Troligtvis finns byggnaden i Installerat, men inte i Surveyors HUD-ruta. Leta rätt på bygget, du kanske hittar den i 2009 eller 2012, omvandla den till cdp-fil, lägg in den i lokalmappen i 2010 och dra den därefter över till picklist. Sen kan du med Picklists hjälp lägga in objektet.
Det tar en oänderlig tid för Trainz att lägga tillbaka objekten, såväl egna som många inbyggda, i HUD-rutan.
För över en vecka sedan lade jag över svs vägskydd i datorn. Fortfarande finns bara svs trig i HUD-rutan. Dom andra får jag lägga in ett och ett i picklist. Frågar jag efter svs main i HUD-rutan hamnar jag i något tyskt.
Det här är ett frusterande och omständigt sätt. Min räddning har varit att jag har den aktuella banan i en reservdator. I den är det lätt att identifiera objektet och föra över det till cdp.
Repris: Leta rätt på objektet, för över det till picklist och låt picklist hitta objektet i Surveyors HUD-ruta. Om någon eller några månader brukar det ordna till sig.
Nisse
|