Visa ett inlägg
Gammal 2013-09-29, 02:17   #6726
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 072
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bengan Visa inlägg
Snyggt jobb på ångloket, men det som drog mest uppmärksamhet i mina ögon är själva G-finkan. Är det en egen ommålning utav Korvens G-finka eller har du hittat den någon annanstans?
Tackar .
Jo, det är korvens G-finka, jag har snickrat lite nu och då och förbättrat dom texturerna som jag har bidragit med i texturegruppen till vagnen + knåpat på några extra, men som med allt annat jag gör så törs jag inte lova när (eller om) dom blir klar, så att man isåfall skulle kunna släppa en uppdatering på nämnda texture grupp.
Sitter upp till halsen med grejor som är klar till 90-95%, sen har allt en tragisk förmåga att fastna i nån j**la sirapsburk .
Sen har jag nog blivit nästan löjligt kräsen oxå när jag håller på, och det gör ju sitt till att det har blivit klent med grejor som man laddar upp nu för tiden (har bara blivit lite ur högen av gammla grejor som aldrig har blivit släppt än), har så förbaskat svårt att bli nöjd någon gång med det man pular med .

Dessutom tar ju alla jänkee projekt som man är inblandad i en oherrans massa tid i anspråk.
Men men, det är förbaskat kul i alla fall
---------------------------------------------------------------------
Citat:
Ursprungligen postat av rac_hammer Visa inlägg
SNygga bilder ekan vart hittade godsmagasinet i bakgrunden?
Här https://www.auran.com/TRS2004/DLS_vi...AssetID=191248 .
---------------------------------------------------------------------

Sen vete tusan om man törs visa några bilder, jag tror att Jocke har fått nån slags supersyn, han upptäcker ju minsta lilla grej på allt som visa på forumet nu för tiden, hehe .
Här är hammarn's Y'n ute och åker i alla fall .
Bifogade bilder
Filtyp: jpg unnamed_20130928_0006.jpg (238.1 KB, 214 visningar)
Filtyp: jpg unnamed_20130928_0007.jpg (235.8 KB, 214 visningar)
Filtyp: jpg unnamed_20130928_0009.jpg (255.4 KB, 214 visningar)
__________________
Ekan
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat