Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-04, 02:24   #6626
Jockes
Medlem

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Snygt ALLA! Fortsätt visa bilder!!

Citat:
Ursprungligen postat av ekankal Visa inlägg
Jaadu Jocke, det undrar jag oxå .
Det är en ommålning på ett czeckiskt (hur f*n stavar man till det ) lok, men vart jag hittade orginalet har jag (som vanligt) helt glömt bort.
Den enda ledtråd jag kan komma med är att det är gjort av author "DriX", och en länk till hans sida http://drix-trainz.ic.cz/, men där finns inte loket, så jag har ingen aning tyvärr.
----------------------------------------------------
Fina bilder som har visats här av allihopa .

Slänger väl in en bild jag oxå på någe' modernt skrot som utfyllnad av inlägget .
Taaaackar! Hittade ett liknande, men utan ström från luften. Dessutom var hytten placerad i underjorden, så den fick inte vara med på någon bild..

Nåja! Semestern är slut, och vi återvänder till ack så fina Sverige! Har inte gjort något på TKAB-vagnarna på länge, men ska försöka få till det så fönsterna vid gaveldörrarna inte är röda, ser ut som en massaker av något slag inträffat... Sen ska dem släppas. Menmen, vi tar lite bilder. Har inte suttit med Trainz på någon vecka nu, så idag kunde jag inte stå ut längre, och byggde lite (kanske man ska säga planterade?!) skog Dock är dessa bilder från innan det mesta blev klart, och från redan visade vinklar... Hoppas det uppskattas ändå
Bifogade bilder
Filtyp: jpg jetekol_20130803_0000.jpg (263.6 KB, 169 visningar)
Filtyp: jpg jetekol_20130803_0005.jpg (189.0 KB, 169 visningar)