Visa ett inlägg
Gammal 2003-01-20, 23:07   #5
Pson
Medlem

Reg.datum: Sep 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till Pson Skicka ett meddelande via MSN till Pson
Standard

Tack för berömmen, Niofem!

Detta med meddelanden i aktiviteter var någonting som jag hade med i mina första aktiviteter. Till och med innan din Winter Xpress kom, Niofem.

Jag lyckas hålla tidtabellen. Men man blir ganska frestad att sakta ner när man åker sida vid sida med pendeltåget. Jag vart nästan chockad när jag såg att tidtabellen inte var fullständig. Nu har jag rättat till detta och en aktivitet med fullständig tidtabell finns nu att ladda hem på samma adress som ovan.

Ett tips kan vara att ladda ner Series 2000 light fix som Pierre här på forumet gjort. Den ökar realismen otroligt mycket när AI-tågen kör med tändla ljus.

Ungefär vart kör ni om pendeltåget? Om jag kör sakta och proffesionellt kommer jag ifatt det precis efter växlingen till andra spåret - vid stationen Ebina.

Borde man förlänga aktiviteten? Vsd tycker ni? Skall jag arbeta på en version två också? Säg vad ni tycker!

Nu åker jag bort till Romme alpin cirka en mil utanför Borlänge med skolan på onsdag. Och imorgon skall min dator lämnas in till NeedIT.

Trevlig kväll och sov gott!

Med vänlig hälsning:
Pson

http://www.tagbilder.com
Pson besöker inte forumet just nu