Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-02, 16:46   #11
rac_hammer
Medlem

Reg.datum: Feb 2009
Skicka ett meddelande via MSN till rac_hammer
Standard

jag håller med nilseriksson jag ser inte varför det ena måste utesluta det andra? Finns många fördelar med den här svenska sidan för att nämna några: Lätt att hitta svenska grejer. Går snabbt att dra hem sakerna. Går snabbt att fråga om hjälpa när grejerna krånglar osv.... Fördelarna med dls finns ju med men lite mer blygsamma... fler som hittar grejerna ute i världen fler ned laddningar osv...men jag som ändå lagt upp lite grejer här kan till viss del hålla med om att det e kul när många laddar hem sakerna man lägger upp....men jag har alltid tänkt att det är trotts allt för framför allt Svenskar jag lagt ner timmar, veckor och månader på att texturera om saker... I mina ögon är det lite fel att säga att man ska sluta lägga upp saker här bara för att man kan få fler downloads på dls....jag anser att det viktigaste är att man får tillgång till svenskt material så varför kan man inte lägga upp sakerna både här och på dls? Varför måste det vara antingen rött eller svart? varför inte satsa på bägge?

Även kan jag lägga till att den dagen man inte längre kan ladda upp saker här har jag texturerat färdigt.
Då lägger jag ner för i mina ögon hade det känts som att det jobb så många lagt ner för att göra denna sidan till vad den är idag hade vart förgäves.....

Senast redigerad av rac_hammer den 2012-10-02 klockan 16:51.
rac_hammer besöker inte forumet just nu   Svara med citat