Har kryssat ur favoritrutan i tidigt skede, vilket har varit välgörande. Dock saknas fortfarande ett antal objekt i HUD-rutan, men dom kommer väl dit så småningom.
Jag har för en tid sedan ominstallerat 2010 i en XP-dator. Det var en synnerligen snabb operation - väloljad i alla avseenden.
Efter tusen sorger och besvär - och med mycket hjälp som jag bara kan tacka för - är banan nu installerad i Win 7 till synes i gott skick.
Genomgående vid alla ominstallationerna av 2010 är att banan blivit förstörd - spåren förvandlats till trasmattor och mycket annat. Senast blev dom svartbyggda. Detta är dock inget problem - det är bara att kryssa ur "Enable hardware..." (Content/File/Settings/flik Misc).
Erfarenheterna av Win 7 är inte goda, framför allt tungt och väldigt svårläst - kort och gott; användareovänligt. Betänkligt är också att min SSD-hårddisk (C

på 45 gb är fullproppad. I den ligger operativsystemet, TRS 2010 och lite krafs. Jag vill minnas att operativsystemet för Win 98 läg på drygt 500 mb - och inte var det värst mycket sämre än Win 7:an.
Nisse