View Single Post
Old 06-23-2012, 05:43 PM   #7
Andreas13
Medlem
 
Join Date: Jun 2008
Location: Lidköping, Sweden
Posts: 908
Default

Någon mer måste det vara som har laddat hem banan, det står ju 14 stycken.
Jag vet inte varför det inte finns några signaler men jag kan skriva upp några saker som fattas som du kan ladda hem.
__________________
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014:
Y31
X40
Kinnekullebanan
----------------------------------------------------------------
Gå gärna in på mina hemsidor.
http://andreashoff.se
www.andreashofftag.net
http://andreas13railworks.webs.com

Last edited by Andreas13; 06-23-2012 at 05:45 PM.
Andreas13 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote