Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-21, 00:18   #49
_gege
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2007
Ort: Borlänge
Inlägg: 480
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Schulz Visa inlägg
Lägg upp bilder på er själva, så kanske man kan förstå att ni inte är schizo. Bara ett tips för er bekräftelse.

Verkligen lågt att skapa flera användare och bete sig lite random med hjälp av dessa. Vad vill man få ut av det egentligen?

Nej, det är inte många man kan lita på. Tacka vet jag det "gamla" gardet med lokföraryrket som arbetstitel som kan behärska sig i lugn och storm.

Nu består 70% av trådskaparna/kommentarerna av yngre förmågor som inte riktigt hänger med i svängarna. Finns givetvis äldre användare som heller inte är med i leken, som heller inte kan bemästra den.

Ang. Troian. Jag hade inte direkt skrytigt om sin familjs halvt tragiska utgång (om man egentligen kan kalla den tragiskt, förutsägbart möjligtvis). Det är givetvis tråkigt med självmord, men vad hade det vart i jämförelse med någons barn som har svår cancer eller en familj som gått bort genom en tragisk bilolycka. Din far tog som så många andra brukar göra vid liknande tillfällen, till flaskan som hjälpmedel för att klara av sorgen. Det är en bedrift att sluta med detta, så det ska han vara tacksam för att han kommit ur.

Men igen, varför skriver du i ett av dina första inlägg på det här forumet om din far och mor? Det verkar som du vill ha medveten uppmärksamhet för detta. Jag antar att detta är i nivå med sandlådan. Uruselt! Ingen tycker synd om någon som själv går och skryter om något personligt som är tragiskt!

Man skulle kunna tro att du är 10 år. Eller, är du det kanske?
Jättebra förslag förutom att bilder är otroligt svåra att binda till en användare med säkerhet.
_gege besöker inte forumet just nu   Svara med citat