Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-19, 22:28   #5
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
Jag har inte tänkt nåt som ens är i närheten av detta MONSTER men kan tro att det är SpeedTrees som ligger bakom!

Varför skall vi ägna tid och energi är att utveckla "viftande" träd när vi saknar så mycket annat.

N3vs försäljningsidéer ställer jag inte upp på, dom står mig upp i halsen, detta var bara ett exempel på de vansinnigheter som numera regnar över oss!

Står möjligen srt för Speed Retarding Trees???
Instämmer verkligen med dej Lennart.
Fladdrande träd, som ser ut som dom vore från någon helt annan tidsperiod (dinosaruernas verkar mest trolig), är väl något man absolut kan klarar sej utan.
Vore ju mycket mer för realismen i spelet, om man satsade på att få till så att skuggor kunde visas lite mer korrekt, eller visas överhuvutaget.
T.ex att man kunde få se skuggor från hus och andra fasta föremål i omgivningarna (RW klarar ju tydligen av det på ett mycket snyggt å realistiskt sätt).

Och att man jobbade på grafikmotorn, så att alla typer av räfflade ytor visas som folk, och inte som några flummiga konstverk av Bengt Lindström t.ex

Nää, hugg ner dom där löjliga "fladderträna", och lägg krutet på nått bättre N3V säger jag i alla fall.