Citat:
Ursprungligen postat av svenolov
Läget är precis som du säger rac_hammer. Det är samarbetet som har fått sig en törn. Vad jag gör på egen hand och förhållandet till vårt forum påverkas inte.
|
Instämmer helt med Svenolov i detta! Detta är vår kära hobby och den kommer inte att bli lidande av att vi har svårt att samarbeta! Jag kommer att fortsätta att försöka utveckla saker så gott jag förmår och jag är övertygad om att Svenolov, Korvtiger och andra "sörjande" gör detsamma!
Att samarbeta i stora projekt är förvisso svårt och det kanske är som att "balansera på slak lina", ibland ramlar man ned och blir lite blåslagen, men tiden läker ju alla sår!? Vår hobby är nog mer lämpad för egna initiativ där man gör vad man behagar, utan att känna tvång och ha skuldkänslor och förpliktelser gentemot andra.
Min tid med STL har varit både rolig och givande och gett mig många nya kunskaper och angreppsmetoder på problemlösning i Trainz snåriga värld. Jag tror samma sak gäller för Svenolov, Korvtiger, Ekan och Bengan ?
Jag ser med förtröstan fram emot en ny vår för Trainz och alla oss inblandade!!!