Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-13, 21:46   #5
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Min personliga åsikt är, att aktiviteten här på forumet överlag är inne i en riktig svacka just nu, och det är det kanske inte så mycket man kan göra något åt (man kan ju inte tvinga folk att gå ut å fota tåg, eller köra tåg i resp. simulatorer t.ex).

Däremot det här med RESPONS, alla vi som laddar upp saker, gör inte det för att bli rik, eller nått sånt.
Den enda lön för mödan man får, för att man delar med sej av saker, helt gratis, är ett tack kanske i bästa fall.

MEN när folk inte visar sin uppskattning, och inte ens ORKAR???????????? tacka (det är ju fruktansvärt jobbigt å tidskrävande att plita ner ett simpelt "tack så mycket", behövs inga superlativ), då tappar man all inspiration att dela med sej överhuvudtaget.

Även om nu mot all förmodan simulatorer börjar bli ute, vad är allternativet för alla som vill köra svenska tåg, från så gott som alla tidsepoker?
Är det att springa omkring i universom å vifta med blixtrande svärd, och dylik smörja (OBS! Min åsikt om löjliga rymdspel, mm), inte tillfredställer det mitt tågintresse i alla fall.