Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-09, 20:58   #38
lan
Veteran
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korvtiger Visa inlägg
Fast den extra kolfickspåbyggnaden kräver ju en annan lastmesh, så det blir inte så bra med utbytbara mesher där.

Kanske skulle man till och lära sig hur man scriptar en grej som denna, att kunna sätta på/stänga av mesher i property-rutan. Då har jag något att göra under semestern och Svenolov skulle säkert uppskatta om jag avlastade honom lite...
Jag har funderat på det där och det går säkert att göra med en animation över t.ex 30 frames, där lasten når ända upp på frame 29 och till hälften på frame 15. Sen bör man väl kunna skripta var animationan skall vända beroende om kolskylet visas eller ej?????
__________________


"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn

Senast redigerad av lan den 2011-06-09 klockan 20:59.
lan besöker inte forumet just nu   Svara med citat