Visa ett inlägg
Gammal 2002-12-17, 17:47   #100
Mazz
Hedersmedlem

Reg.datum: Sep 2001
Standard

Hej Trigger!

Eftersom du väljer att diskutera detta i tråden, så får jag svara dig här. Du är välkommen med ett djupare resonemang, utöver det vi redan har haft via mail.

För det första, så har inte alla bidrag kommit ut ännu, du har två till som ska ut. Det är ett till huvudkontor samt det stationshuset som du nämner.
På båda dessa har jag enbart ace-filer från dig och måste göra ett färdigt objekt själv eftersom jag inte har fått något komplett från dig trots att jag bett om det. Naturligtvis måste det göras så det är unikt och kan samleva med andra objekt baserade på samma shape. Båda dina är dessutom på det viset att andra bidrag är byggda på samma objekt.
Det är därför som dom kommer sist i kön.

Det här huvudkontoret som nu är presenterat fanns det alla filer till, dock var den inte unik vilket jag har justerat innan det är inplacerat i rutten.

Du måste förstå att det är därför som dom underlagen är placerade sist i kön. Du är inte ensam heller. Det är totalt 4 bidrag kvar som ska ut, och 2 av dom är dina. De andra två har samma eller liknande problematik som dina underlag.

Så, jag är lessen om du känner att du blivit åsidosatt, men så är inte fallet. Jag är oändligt glad och tacksam över ALLA bidrag, och skulle inte i min vildaste sinnemod tänka mig att misskreditera eller missgynna någon deltagare.

__________________________________________________ __
_____/Mats A
Mazz besöker inte forumet just nu