Visa ett inlägg
Gammal 2002-12-17, 16:59   #99
Trigger
Senior Member

Reg.datum: Feb 2002
Skicka ett meddelande via ICQ till Trigger
Standard

Mazz inte för att sätta mig på tvären mot dig men jag undrar varför du inte tog med mitt bidrag på det andra stationshuset som inte var lik någon annans över huvudtaget. Den var hälften av brädor och hälften av betong och hade helt annan färg en dom andra. Men endan sen Pson sa att min var "jäkligt" lik Hawks så verkar det som att denna tävlingen har gått emot mig och inte vill att jag ska vara med. Jag skickade exakt varenda fil som behövdes för jag satt och svor en hel kväll bara för att det tog en sådan tid att få ihopa allt och att du sen sa att det fattades grejer. Det sista som behövdes var godkännandet från Wase. Men detta är inte som jag är sur eller något sådant men det känns som jag hålls utanför tävlingen, så om det bara är min huvudbyggnad som kommer upp så vill jag inte vara med i tävlingen mer då kan du strycka mig. Jag satt i oändliga timmar på slutet och målade så fort jag kom hem från skolan till sent på natten. Men jag blir inte sur om ni stryker mig jag tycker att det är bättre så.

Ursäkta att jag låter grinig men efter allt klabb och sånt och att jag knappt får sova ut om dagarna p.g.a jobb och skola så. Och helst av allt vill jag slippa dumma kommentarer som att detta är ett påhopp mot Mazz som många gillar att dela ut men ta det då med mig på mail.

Ha en riktigt God Jul i förskott allihopa i alla fall.

Mvh:Trigger

http://medlem.spray.se/farjestad5

Trigger besöker inte forumet just nu