Kul att det uppskattas!
I morse körde jag morgonens första tur. (Strunta i att tiden för detta inlägg inte stämmer

) Jag sitter just nu och skriver på en av datorerna i Jourrummet på Edgware Road. Har som sagt precis varit ute på morgonens absolut första tur. Jag körde Hammersmith - Edgware Road - Edgware Road. Sedan ställde jag av tåget och nu sitter jag här. Nu har jag en rast i ungefär en halvtimme.

Här står tåget. Framkört och förberett. En lapp med lite anteckningar om fel på tåget låg i hytten. Det accelererar lite långsamt, men ska annars fungera fint. Undrar varför man inte kunde ta ett helt fungerande tåg i drift nu när alla tåg stått avställda hela natten?

Det är verkligen inte många passagerare ute vid den här tiden. Klockan är runt 20 i 5 en måndagsmorgon. Inte ens ungdomar som har varit ute och festat åker med andra ord.

Som sagt, det är extremt tomt på de flesta stationer. Jag får inte mitt första möte för än vid Westminster.

När jag anländer till High Street Kensington börjar det ljusna ute.

Morgonens andra möte sker vid Notting Hill Gate. Trafiken är nu alltså igång med 15-minuterstrafik!
Det var allt för nu! Kanske kommer ett till inlägg efter min rusningstids-tur. Det är detta som är så fantastiskt roligt med mitt arbete. Första turen så är hela tunnelbanan helt öde, två timmar senare är det smockfullt på alla stationer och fullt med liv.
(Observera att historien är helt påhittad, allt jag beskriver behöver inte ske i spelet)