Det är en hobby och man kan inte förvänta sig att allt blir magiskt skapat om man inte har tillgång till några extra LAn m.m. Som begripligt bygger till det de är intresserade av. Sen är de inte helt så svåra att prata med om att dela med sig, men det krävs att någon kan ta emot och konvertera till RW, detta har varit uppe flera gånger. Å andra sidan byggs det en hel del åt RW, skulle jag vilja påstå. Mawkish gör mycket, men han är bara en person(om jag än tvivlar), sen vet jag att det är mycket som inte visats och det är både från mitt och Mawkish håll... newS har även han mycket som än inte gjorts tillgängligt för övriga. Men jag vet av egen erfarenhet att man ofta vill ha det så bra som möjligt innan det släpps.
Tycker själv att man utan problem kan bygga svenskt med nuvarande material. Tack till KMW och newS har vi signaler, från CW har vi ett RC lok och tillhörande vagnar från olika håll.
Finns inte det man vill ha, ja, då löser man det på bästa sätt. Själv. Eller om någon kunnig utan för stora problem kan skapa det, men då krävs underlag. Inte ett "Gör detta lok snälla".
(hoppas detta blev läsbart, skrivet på telefon så ser inte radbrytning m.m.)
Så, bygg till RW, få det att växa.