Jag håller med om att det tillverkas på tok för lite objekt till RW men lösningen är väl knappast att bygga rutter till en annan simulator snarare tvärtom?
Bygg rutter till RW och bli irriterad på att det inte finns de objekt du vill ha och ge dig i kast med 3d-träsket och försök bygga det du behöver. Meningen "Jag kan inte 3d" duger inte som ursäkt utan det är bara en fråga om hur mycket tålamod kontra vilja man har att lära sig att fixa de objekt man saknar. På så sätt blir vi fler som tillverkar objekt och med fler objekt är det mer lockande att bygga rutter som kanske resulterar i att fler försöker tillverka objekt osv. det är enda sättet(tror jag) att få snurr på skapandet.
Vi har ju några som nyligen verkligen har gett sig i kast och sliter för att tillverka och dela med sig av sina 3d-skapelser(jag tänker på Andreas13 och Basse) vilket glädjer mig oerhört mycket. Vad som dock
inte glädjer mig ett dugg är att komma in på forumet efter några dagars olästa poster och se att Andreas nedladdning av Rusta har 70visningar,4st nedladdningar och inte ett enda tack på nästan ett dygn. Det är helt enkelt pissdåligt och jävligt deprimerande att man orkar logga in för att ladda ner hans objekt men inte orkar svara med ett tack speciellt när man ser att ingen har svarat innan...skärpning för fan!