Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-05, 22:43   #563
GBGtram
Medlem

Reg.datum: Jun 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av josu Visa inlägg
Precis, alla andra spårvagnar är rent s**t för att det har dåliga hytter!
Tack för länken men den funkar inte utan man kommer bara till mediafires startsida!
Ja jag håller med dig där, hytterna är katastrofala men M31ans nya hytt e jag ganska nöjd me, men till helgen kommer vi och storstäda( samt sortera en spårmapp, en mapp för hus, byggnader osv.. ) och ladda upp nytt igen eftersom de konstigt nog inte fungerar för vissa.

Jag kommer snart att släppa en uppdatering av PT GBG här med PT GBG vår 2011, där har vi gjort om en hel del faktiskt.

Ni som är registrerat er för att få nyhetsbrev från oss( ett 30tal har gjort de via PT GBGs sida) känner till att de kommer att skapas en ITid-app för Windows P. 7 samt Android mobiler, men även nåt för datan, de ska likna den som finns på vagnarna idag. Bilder kommer nu som jag lovat ett tag.

1: Busshallen, bredvid Majornas vagnhall ( ser stolpar från luftledningen till vänster) , här i busshallen finns de parkering för totalt 9, 24 meters bussar ( buss-spår, de röda på bilden).

2: Scandinavium har fått ett nytt utseende, med renbågens färger på väggarna , när de någon form av sportevenemang lyser väggarna den de lagets färg , just nu är de ingen match och då lyser de i rengbågens färger. Bakom Scandinavium skymtar lyftkranar, de är Bergakungen ( Bion) som byggs där( efter so vi inte hittat någon lämplig byggnad än)..

3: En helnyrenoverad knut-punkt: Redbergsplatsen, med förbättrade linjer i gatan, staket mm.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg PRtPTGBG3.jpg (68.3 KB, 338 visningar)
Filtyp: jpg PRtPTGBG2.jpg (51.8 KB, 336 visningar)
Filtyp: jpg PRtPTGBG.jpg (104.5 KB, 336 visningar)

-En av grundarna-
Markus

Konduktör på Ringlinien
Rangerförare på Spôrvägen

Senast redigerad av GBGtram den 2011-05-05 klockan 23:27.
GBGtram besöker inte forumet just nu   Svara med citat