Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-27, 19:05   #3
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Eftersom jag tillhör gardet med gnällspikar, så kan jag ju klargöra MINA synpynkter på DLS.

DLS i sej själv är något helt fantastiskt, unikt.
Finns det något annat spel/simulator som har en motsvarighet till det?
Har inget som helst ont att säga om DLS alls.

En liten parantes i sammanhanget: Provade att ladda ner från MSTS motsvarighet!!??, eller det närmaste dom kan erbjuda (vad jag vet) http://www.uktrainsim.com/ bara för skojs skull, vilket fiasko.
Först måste man vänta i några timmar!!! innan man kom på tur, sedan tog nerladdningen lika lång tid, dubbelfiasko.

Så allt snack om att DLS kan vara något långsamt, gämför då med ovanstående, det får ju DLS att framstå som rena blixten .

MEN, det JAG hakar upp mej på hela tiden, är Aurans/N3V's sätt att sköta det hela på.
Ta t.ex det här med åtkomsten till DLS.
Vid årsskiftet gick man ut och lovade att allt skulle bli mycket bättre, och gå mycket snabbare.
Okey, DELVIS SANT, men varför i h*lvete talar man inte om HELA SANNINGEN, att det bara gäller om man köper en FTC.
Och varför i h*lvete talar man inte om att användare av äldre vers. oxå måste köpa en FTC för att få tillgång till allt.
Svenolov tar ju oxå upp lite i inlägget ovan, vad det gäller att "glömma bort" att upplysa kunderna/användarna om.

Sen finns mycket fler "fulingar" som man har kört, men dom ids jag inte räkna upp allihop.

Det är sådana tattar-takter (som jag kallar det) som jag blir så heligt för*annad på, inte på DLS alltså, om någon har fått den uppfattningen.

Har full förståelse att företaget måste tjäna pengar för att kunna vidareutvecklas, och leva vidare.
Men man förväntar sej mycket mer ärlighet, uppriktighet, och HELA sanningar i annonseringar, mm, från ett sådant här seriöst!!!!???? företag.
Nu är dom ju värre att undanhålla vissa delar av sanningen, än en skumm bakgårds-försäljare av beg. bilar, typ "Ärlige Erland från Ärlandsbro" .

Och dessutom har man mage att snacka om policy lite då å då.
Det räcker med en policy, RAKA, ÄRLIGA PUCKAR, då kanske man kan fortsätta att ha förtoende för företaget.
Som det är nu, är man ju misstänksam varje gång det annonseras om någon kommande nyhet: Hur mycket har dom "glömt" att informera om den här gången då?