Thread: Solvikrutten
View Single Post
Old 04-22-2011, 07:06 PM   #2
Pierre
Hedersmedlem
 
Join Date: Aug 2001
Location: Sundsvall, Sweden.
Posts: 6,922
Default

Bra början!

Ser dock gärna att du hellre använder dom svenska perrongerna. Ska du använda tågen ifrån IOW (kanske ommålade!?), så använd gärna dom spåren också (med 3:e skena). Annars skulle jag gärna se luftledning, så man kan använda X7orna...

Men det är ju bara vad jag tycker, du bygger ju självklart som du vill!
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu   Reply With Quote