Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-11, 13:31   #144
svenolov
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Lom - Norway
Inlägg: 1 272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
Tydligen rörde jag om i nån gryta? Men tack för alla positiva ord!

Jag skall göra Y6-generationen så klar det går och ladda upp den så småningom, En hel del inbyggda finesser kommer att fungera först om Svenolov får tid. Men alla 10 vagnarna med sina hytter fungerar fullt OK och är kul att köra i CAB-mode, tack vare Korvtigers fina engine-specar ock LokKalles hjälp med intiörerna.

Efter Y6 får vi se??????
Tack Lennart! Du har gjort ett fantastiskt jobb, tillsammans med Kalle och Korvtiger. Vi får inte glömma bort Bengan och Ekan heller. De har ju också bitragit med värdefull feedback.

Nu känns det bara som om det är jag, som har svikit. Men jag ska ta itu med min bit av kakan så snart tid medges. Det blir en del uppdateringar av STL-koppel och hyttskript innan Y6-generationen kan laddas upp på forumet. När det blir vet jag inte, just nu.

Jag sitter i samma dilemma som du, Lennart. Jag väntar på feedback från betatestare och modellbyggare för dom svenska signalerna. Där är det ett moment 22 just nu. Jag vill ge ut signalerna som dom fungerar just nu, som enskilda signaler. Medan modellbyggarna avvaktar på att hela systemet ska bli klart, inklusive klarerare och alla övriga tillbehör. På det viset får jag ingen som vill testa vidare. Situationen är låst. T.ex. en testare skulle återkomma till hösten, för att se om något nytt har intäffat?? Ingen har insett att jag omöjligen kan färdigställa och testa allt själv, för att sedan servera allt på ett fat.
__________________
svenolov

I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse).
svenolov besöker inte forumet just nu   Svara med citat