Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-23, 20:24   #2
lan
Veteran
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
Standard Håller med!

Citat:
Ursprungligen postat av svenolov Visa inlägg
Jag håller med dig, Lennart. Jag upplever samma sak som du.

Om man inte har någon som hjälper till med testandet så blir det ju heller inga nya objekt som man kan ladda upp.

Jag får många förfrågningar (via PM och mail) om att bl.a. få betatesta signalerna, och även om man väljer ut lämpliga kandidater så blir resultatet nästan detsamma. Det verkar som om de flesta betatestare bara vill ha grejerna före alla andra. Oftast hör man ingenting ifrån dom. De gör aldrig några betatester, de upptar bara värdefull tid. Undantag finns - ingen nämd, ingen glömd.

Jag har plockat bort alla mina uppladdade betaversioner och kommer inte att ladda upp någonting mer framöver. Alla tester gör jag själv, eller kommer att göras av utvalda betatestare.
Svenolov,
detta var ett misstag som jag startade och som inte föll särskilt väl ut, tyvärr! Jag vore tacksam om du plockar bort mina beta-versioner också! Jag skall göra en sammanställning av vad tills imorgon och mejlar dig, och under tiden kanske någon hinner "bättra" sig och posta synpunkter i "rätt" tråd? Vi får nog jobba själva tills vi har en "release" även om det kommer att ta tid. Hoppas bara vi slipper massa "tjôt" om när dom kommer!
__________________


"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn
lan besöker inte forumet just nu   Svara med citat