Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-23, 14:51   #1
svenolov
Medlem

Reg.datum: Apr 2004
Thumbs down Uppladdning av betaversioner

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
Mitt "örnöga", Korvtiger har naturligtvis upptäckt vissa fel på malmvagnarna, bl.a. att de saknar broms (fel enginespec, mitt eget fel) och att det är fel last till MK-vagnen. Det är lite oroande om man laddar upp beta-vagnar och lok till hela gemenskapen och ingen märker sådant när vagnarna fortfarande är under beta-flagg!!!!

Jag slutar ladda upp beta-versioner på forumet från och med nu, eftersom ingen tycks bemöda sig om att testa dom. Detta innebär att ni får vänta betydligt längre men å andra sidan slipper ni kanske felaktiga versioner av lok och vagnar!

Jag har inte hört ett enda knysst från någon, utom av de inblande i projektet.

En något besviken och trött byggare som kanske snart ägnar sig åt något annat:
Jag håller med dig, Lennart. Jag upplever samma sak som du.

Om man inte har någon som hjälper till med testandet så blir det ju heller inga nya objekt som man kan ladda upp.

Jag får många förfrågningar (via PM och mail) om att bl.a. få betatesta signalerna, och även om man väljer ut lämpliga kandidater så blir resultatet nästan detsamma. Det verkar som om de flesta betatestare bara vill ha grejerna före alla andra. Oftast hör man ingenting ifrån dom. De gör aldrig några betatester, de upptar bara värdefull tid. Undantag finns - ingen nämd, ingen glömd.

Jag har plockat bort alla mina uppladdade betaversioner och kommer inte att ladda upp någonting mer framöver. Alla tester gör jag själv, eller kommer att göras av utvalda betatestare.

I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse).

Senast redigerad av svenolov den 2011-01-23 klockan 14:53.
svenolov besöker inte forumet just nu  
Svara med citat