Citat:
Ursprungligen postat av bear
Kul att se alla ommålningar, verkligen en form av bekräftelse på att modellerna uppskattas och något som får en att vilja ta fram nya.
|
Jaadu, Bear, undrar vad du har ställt till med nu egentligen

.
Av någon helt outgrundlig anledning så satte sej tanten brevid mej när jag satt och småpulade i Trainz, och frågade om hon kunde få prova att måla om någonting (f*n, gumman är ju över 50 pannor, å komma på det nu

).
Efter att jag hade plockat upp hakan från golvet (hon har aldrig visat något som helst intresse för "datatåg" tidigare), så sa jag givetvis ja med ett garv (annars så är det hon som pikar å smågarvar åt mej när jag sitter å "leker med tåg", som hon uttrycker det).
Fick bara hjälpa henne att ta fram en texture-fil, och en SCA-logga som jag tänkte använda för att måla ett fiction-Z43-lok till "mitt" pappersbruk "Hemsund".
Förklarade ungefär hur jag ville att loket skulle se ut, sen tog jag en långpromenad till affären, å tänkte, det här blir väl bara Kalle Anka.
Så det vart bara till att plocka upp hakan från golvet en gång till när man kom hem, och fick se resultatet.
Kanske att hon blir den första?? "honan" som har bidragit med något material för nerladdning från det här forumet, om loket platsar i en texture-groupe?!

.