Ja problem igen vid nedladning av svenskatåg Cd igen. den gång gäller det nedladning till trainz 2010. när jag ska öppna mapen hos Banbygarna och ska öpna mappen svenska tåg 2004 eller 2005 så startas spelet Trainz 2006 så nu kan jag int ladda ner till trainz 2010. Inte erat fel så ni inte behöver tro det. Tidigare laddade jag ner till trainz 2006 så till fälikt men nu har jag nästan laddat ner allt på som finns på download tråden här på forumet och hos Banbyggarna trainz det är bara skivorna kvar på Banbyggarn. Vissa saker som jag laddat ner fungerar inte utan orginalen också vidare och de finns på Svenska tåg skivorna. Räker det som information om problemet för att ni ska kunna hjälpa mig.
Orkar ni hjälpa mig igen även om jag mest kommer med besvärliga saker på detta forum. Men det är en av sakerna varför jag gick med här på Svenska 3d tåg var för att få hjälp snacka om tåg med andra tåg intreserade titta på snygga tåg bilder sammt käna att man inte är änsam med sitt intrese kuna lada ner många finna saker som ni gort och se på otroligt värkliga Screen shoot bilder fattar inte hur ni gör. ja det var allt jag hade att säga