Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-18, 12:59   #2
Rasmus96
Medlem

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bengan Visa inlägg
Öppnar ny tråd med anledning av problem med Svenska tåg 2004 & 05 hos Banbyggarna.
Inte för att jag hittar något fel. Gick hur bra som helst för mig, att ladda hem skivorna på nytt. Men jag tänker inte prova, att installera allt igen.

-----------------------------------------------------------------

Men det bli något fel när jag tycker där så jag har jättupp med att försöka ladda ner dom tyvär jag som verkligen vill ha de stations skyltarna.

-----------------------------------------------------------------

Rasmus96.
Om du skriver tydligare, vad som inte fungerar och vad som händer. Så blir det lättare för oss, att förstå och hjälpa till.
Sen känns det inte lika roligt, att försöka hjälpa dig.
När var och varannan fråga får en , tror att många avstår att svara då. Själv får jag den känslan, att du tycker att felet ligger hos oss och inte hos dig själv, när du inte lyckas.
Nej då och jag lägger on sur gubbe för jag fatar inte vad som är felet och jag skyller inte på er utan jag vill bara ha hjälp och många här värkar vara ganska duktiga med datorer här. Men problemet är när jag trycker på dom så kom jag till någonting som hette Microsoft någonting och det stod att filen inte kunde hittas. Men nu är det något annat som händer för att när jag trycker där så statar Trainz 06 helt plötsigt och hur ska jag göra för att få in dom i content Manager plus. Jag har gått och suktat efter dom skyitarna jätte länge nu och jag vill bara ha kyltarna för hur ska jag kunna bygga svenskt med svenska stations skyltar som höjer sänslan av att man kör i Sverige. Förestän vill ni se en son här gubbe istället Hjälp snälla.

MVH Rasmus (Tåg Galningen)

Senast redigerad av Rasmus96 den 2010-09-18 klockan 13:01.
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat