Intressant! Antingen fungerar den som en spak, då är B dödmansgrepp, finns i Trainz som "throttle_brake_lever"
Eller så fungerar B som en omläggningspak mellan körläge och bromsläge, och då är throttlen som vanligt och spaken B en "Dynamic brake". Finns också i Trainz.
Jag skulle gissa på det senare av dessa alternativ, eftersom det är en gods/växlingsmaskin och där har man normalt inte lika mycket säkerhetsgrejor som på lok som drar passagerartåg. Dock så måste jag medge att spaken B ser ut att kunna vara en dödmansgrepp och av utseendet att döma så kläms den åt mot hjulet. Hade det då varit en dynamisk bromsspak så hade man ju klämt fingrarna och den skulle vara svåråtkomlig, därför så tror jag att B är en dödmansgreppspak och att throttlen fungerar enligt förslag ett ovan.
Noterade också en annan sak som stödjer denna gissning, jag kan inte hitta någon direktverkande bromsventil (broms som bara verkar på loket), den borde sitt väldigt lätt åtkomligt på en växlingsmaskin eftersom den används väldigt flitigt. Men då kan det ju mycket väl vara så som Marcus säger, att det är en throttle/lokbroms enligt punkt ett ovan. Anledningen till detta är smidigheten, att gå från att ha något körläge i till att bromsa vid växling går väldigt snabbt och man behöver inte flytta några händer, bra ur säkerhetssynpunkt eftersom man inte riskerar att missa när man slänger sig på direktbromsventilen för att bromsa och missar.