Citat:
Ursprungligen postat av Marcus Gustavsson
Lägg den i en något ljusgrå nyans kanske, för övrigt, pinnen till grinden ska hänga, den hängs manuellt på gallret när vagnarna kopplas.
|
Ändrat enligt era idéer. Om ni undrar vad damen i grått gör i vagnen så är hon min mall för placeringen av fästpunktern för passagerare, fästpunkten för sittande passagerare (a.sit##) ligger i golvnivå ca. 3 cm bakom passagerarens bakre ben. Hon heter för övrigt "Malliga Molly" och jag har en snubbe med samma funktion (Mackie Messer) för stående passagerare (a.stand##). Sen skall fästpunkterna vridas utan att kroppsdelar(eller tidningar, böcker och väskor sticker ut ur vagnen (Betatestare Bengans specialitet).
Sen har jag ett golvbaggage och ett hyllbaggage med samma funktion(Basfiolfodral!). Det är 90 sittplatser och kanske 20 ståplatser + ett 20-tal golv och hyllbagage och inget får sticka ut men skall ändå se levande ut (Gillar inte folk och prylar som är riktade åt exakt samma riktning allihop!). Laddar upp bilder på ändringarna (skall jag inte ta och "mörka ner STWs koppel och slangar? (fordrar tillstånd förståss, men jag gör det för mig!).
Nog tjôtat om Bo6 från mig för idag: