Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-07, 17:37   #52
lan
Veteran

Reg.datum: Nov 2001
Standard 100507 em.

Citat:
Ursprungligen postat av korvtiger Visa inlägg
Fascineras fortfarande av din otroliga hastighet... Tar knappt en vecka från idé till nästan färdig produkt. Annat än mina teakvagnar. Folk börjar väl tro att man gett upp dem, men så är ju inte fallet... Tar bara massor med tid att få ihop säkerhetspaketet, och nu börjar man se ljuset i änden av tunneln på det projektet också.
Låt dig inte stressas av mitt höga tempo! När jag satt mig nått i sinnet blir jag manisk och ger mig fn på att genomföra det - att ha gått i pension hjälper liksom förstående anhöriga samt att låta allt annat i ens omgivning ligga i träda! Inget att efterlikna men jag tycker det är kul!

Idag har jag mest filat på texturer och dörranimeringar. Bifogar en länk till en film jag tog med Fraps på animeringen av ett dörrpar. (den snygga "trilla_inte_ut-skylten" fick jag av Bengan idag. Åsså kunde jag inte motstå att animera dörrhandtagen!

Filmen är (tyvärr) 26 Mb men kan vara av intresse för er som försöker er på animeringar - det är faktiskt ganska lätt när man får häng på tekniken.

http://www.yousendit.com/download/OH...UnJoeVpFQlE9PQ

"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn
lan besöker inte forumet just nu