Spåren går lätt att fixa till. Om man söker upp dem i CMP i TS2010 och öppnar deras configfiler och tar bort raden icon3 <kuid:***:**> så funkar det sedan.
För mig som gått från TRS2006 till TS2009 är det enorm skillnad, bara en sådan sak som att spår som inte fungerar visas som linjer, man kan se på bilder här i tråden istället för att vara osynliga och ofarbara är en stor förbättring.
Men den allra possitivaste överaskningen måste ändå vara SPEED TREES! Där kan man snacka grönsaker, Ekan
Ändra vind och årstid och se träden ändras med den.
Greenerys grönsaker ser inte megabra ut som i TRS2006, men de funkar (ser mycket "fylligare" ut)
Dessutom saker som att man kan spara allt i lager och välja om man vill spara saker på rutten eller sessionen.
5m meshresolution

Renderingen! Mumma!! Mycket bättre, snyggare och snabbare!
STW-koppel som man
äntligen får se "in work"!
Listan kan bli hur lång som helst, vissa av 'et kanske finns i TS2009, men jag tycker att TS2010 är ett mycket lyckat spel från Aurans sida!