Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-05, 12:01   #24
ekankal
Veteran
 
Reg.datum: Jun 2008
Ort: Sundsvall
Inlägg: 4 072
Standard

Hoppas verkligen på det sistnämnda i ditt inlägg Bengan.
Men kan inte låta bli att tvivla en aning, när man hör, och läser mer och mer om att Auran tar sin hand från allt som har med 2004 (och kanske 2006 snart) och äldre att göra.
Detta sammtidigt som andra simulatorer prioriterar bakåtkompabilitet HÖGT, så gör Auran tvärt om, många nyheter tillkommer på gammalts materials bekostnad, alltså att det ena måste utesluta det andra, det är det som man blir så besviken på.

Trots allt har ju dessa "felgjorda" objekt fungerat i tidigare ver.

Också denna plötsliga tväromvändning, till 2009 skickade man med en massa gammalt "skit" (vagnar som har hjul som inte ens rullar t.ex) från 2004 bl.a, då måste ju allt sånt vara borttaget/utbytt mot frächare material i 2010, eller duger endel att ha som "utfyllnad" när det gäller att sälja en produkt?

Sen kan jag inte låta bli att återkomma till att jag inte har läst en ända positiv kommentar från någon som har köpt spelet, om något som ska göra 2010 mer intressant, eller bättre än 2009, för en vanlig användare än.

För egen del så väntar jag nog, innan jag lägger ut pengar på något som kanske har mer negativa än positiva saker att komma med, för mej som vanlig användare.
__________________
Ekan

Senast redigerad av ekankal den 2010-05-05 klockan 12:08.
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat