Jag ska fortsätta att driva det lite te ^^
Jo, jag vet att VSB är rätt lång. Men med ett stort engagemang och hjärta och stort deltagarantal så tror jag att det är görbart.
Att se till att många vill vara med och bidra är ju självklart en svårt sak att avgöra men jag tror att om vi alla lägger manken till så kan detta verkligen fungera. Jag menar att det är självklart roligare för hela forumet och resten av världen om vi satsar rejält och slår allas förväntningar än att ha något som är ihopbyggt på bara några månader och som kanske är lite halvhjärtat.
Se bara på tex Totte som håller på med Trollhättanrutten, han har väl hållt på i snart 7 år och bara visar framfötterna när det gäller ruttbygge, dessutom i MSTS som har faror som lurar runt varje hörn.
RW har ju inte funnits till så länge, så visst är objekten till antalet färre, men dom växer ju självklart hela tiden och visst vore det roligt med många fler hus och pinaler att sätta in i nya rutter i RW?
Nu kan vi ju leka med tanken att kanske minst 10 personer sätter sig ned i en konferans över msn och brainstormar och får till en bra och hållbar plan över säg 2-5år och över den tiden går över steg för steg vad som kan göras och planera därefter. Självklart görs ju detta på fritid och många av oss här har antingen studier/jobb att ta hand om också, så att tidsramen borde inte kännas helt fel, enligt mig.
Nu tänker ni säker "2-5år?! Då har jag ju hunnit att gå i graven." Nu ska vi inte säga att det tar kanske så lång tid men det är ändå realistiskt.
Med dessa få ord vill jag säga: Vem vill göra RW-historia?