Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-12, 21:03   #1
GBGtram
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2009
Ort: Hisingen
Inlägg: 776
Thumbs up

Snyggt! nu med den där symbol linjen eller va de kallas men snyggt e de
__________________

-En av grundarna-
Markus

Konduktör på Ringlinien
Rangerförare på Spôrvägen
GBGtram besöker inte forumet just nu  
Svara med citat