Citat:
Ursprungligen postat av Hawk
Bäste Marcus Gustavsson
Just nu kör jag ÄKTA OEM 64 bitars vista
Men snälla vän, det handla inte om vista, det hadlar om Win7 Home Premium antingen 32 eller 64 bit
capish ...
|
men snälla vän... VAD pratar du om !? jag har inte pratat om vad vista klarar av, jag har bara sagt att jag kör vista. Jag har ALDRIG sagt att jag just nu kör windows 7, jag har sagt att jag har provat det.. jag har sagt att jag har sett vad det klarar av.. jag har sagt vad jag har lärt mig om programvaran.. jag vet inte om du kört min text genom google translate för det är enda sättet för dig att misstolka vad jag har sagt så mycket, eller så har du bara lästa ordet vista ? hur som helst.. Jag vet vad windows 7 klarar av, jag har sett det köra saker som det egentligen inte borde klara av. Jag vet även att det fungerar fint på datorer från 90-talet, vilket inte MSTS gör.. Allt jag försöker göra är att reda ut den här oredan som ni har ställt till med bara för att ni har hört ett rykte, men vet ni vad, nu låter jag det vara, om ni bara tänker käfta emot mig så tänker jag inte försöka reda ut det åt er, Jag vet vad jag vet och jag vet att källorna jag fått infon från är säkra.
Nu kan ni ju gott lista ut hur vidare MSTS fungerar på Windows 7 home själva, när ni gör det så ska jag sitta här och njuta av ultimate versionen jag får på rabatt, studenter har det inte alltid dåligt..
Och hawk, varför vara så kaxig mot _gege ? han har ju bara utryckt sin åsikt...