Citat:
Ursprungligen postat av simonbertilsson
Får man inte lov att säga att man inte tycker om ett spel som släpptes för åtta år sen?
Jag håller med. Spelet känns väldigt B. Det är buggigt, har dåligt ljud, dålig grafik och saknar känsla....
|
Nu tänker jag lägga mig i den här diskussionen. Vi som använt MSTS under många år o har använt alla möjliga add-on produkter till simulatorn vet vad den går för. Jag antar att du inte har en tillräckligt bra dator som ger spelet all realism? Jag anser att MSTS är en produkt utvecklad för profesionella tågentusiaster. Tittar man på dom rutter som tagits fram worldwide så är spelet fortfarande helt enkelt oslagbart allt annat. Men som all utveckling, så blir saker bättre, men att MSTS skulle vara så dåligt som du beskriver ovan beror enligt min mening bara på en kass dator. Skaffa en proffsdator så kommer du märka skillnad! Tottes Trollhättanrutt är enligt min mening det största o mest realistiska projekt som gjorts för MSTS och bara det är värt att ha denna simulator kvar, trots nya op. system. Jag tror inte MSTS kommer att dö bara för att det kommer nya op. system. Sen tror jag också det kommer ett ny version så småningom, trots MS nedläggning av ACES teamet.