Citat:
Ursprungligen postat av rac_hammer
njja jag tänkte måla ett par till och släppa alla i ett paket senare så jag tar det lite piano...men just nu går det trögt nästa buss blir dock en scania ledbuss från 90-talet ...men har lite personliga problem just nu som tar mycket ork tid och inspiration men det kommer så fort jag får ordning på allt annat...eller lite ironiskt om allt skiter sig och jag sitter här pank singel och arbetslös och inte har nån annan sysselsättning....då kan jag måla hela Göteborgs vagn park från 1945 och framåt till dig om du vill  men gud förbjude att så sker...amen
|
Hehe japp de händer nog inte... GS går ju inte skitdålig ( hoppas jag) , de ägs ju av Göteborgs stad?! men de va ändå smart att ge ut de bussarna i ett " paket " som en tidig julklapp typ. Men när Projekt GBG rutten e klar så finns de planer på att bygga av GBGs spårvagnsnät från 1940 talet....så just nu vore de väl lite viktigare med den senare bussarna som finns idag... men vill du får du bygga de äldre med! De e du som bestämmer! Ha de GÔtt ( HDG) !