Visa ett inlägg
Gammal 2009-07-26, 21:50   #4
Sparkfot
Medlem

Reg.datum: Sep 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Micke.L Visa inlägg
Jag hackar knappast på allt och alla, men jag tycker bara att det är onödigt att skapa många trådar om samma sak men Hawk förklarade varför han hade gjort det (kunde gjort det lite trevligare..) så nu vet jag det.

Det är riktigt tråkigt, sättet du uttrycker dig på.
Jag tror nog säkerligen du har postat flera trådar om saker som tas upp en i större frågetråd under det aktuella ämnet under dina år här, så varför hackar du på Hawx? Hade någon gjort samma sak mot dig hade väl du blivit ledsen?
Kan bara citera Olaf: Tänk på den gyllene regeln, behandla andra som man vill bli behanlad själv!

F.ö så var det inte allt förlängesen vi diskuterade samma sak angående personliga frågar i trådar till en specifik medlem, där de flesta tyckte att det var OK att dra upp en gammal tråd bara för att fråga vilket objektiv som användes när bilden tog istället för att använda PM-funktionen.

Så det känns väldigt skumt att man får dra upp en "död" tråd för att ställa en fråga men inte skapa en ny tråd i Off-topic delen där man ställer en fråga till en medlem.

Sen att vissa användare(inga namn behövs nämnas) tydligen tar på sig rollen som moderator fast medlem bara är en vanlig medlem och förklarar hur saker å ting ska skötas här på forumet är bara urbotat dumt!

Dessutom tillför alla inläggen utöver orginalposten ingenting till tråden!
Sparkfot besöker inte forumet just nu