Bumpar upp den här tråden, och inser till min stora förtvivlan att jag ju måste ha missat Ekankals inlägg där.. *grmpf* Lär ju säkerligen ha kunnat rädda allt... Får verkligen hoppas det inte är ett alltför allvarligt regelbrott...
Nu är man inne i April och närapå ett halvår efter det att problemen började, så en systemåterställning känns ju inte riktigt aktuell...
Har inte rört TRS på säkert 2-3 månader, och fick nu för mig att testa. Tog bort dom senast installerade contenten, och prövade. Men samma resultat
Läser igenom tråden och ser vad Janne skrivit längre upp, om saker som stör CMP. Tror mycket på det, vet det var någonting jag laddade hem och efter det började CMP strula. Men vad, vettekatten. Laddade hem ett stort paket just då..-.-
Vet ett sätt att testa, och det är ju att ta bort objekt efter objekt och pröva. Men det känns liite väl, har ju dessutom prövat att ta bort allt efter det jag misstänkte var problemet.
Problemet är alltså fortfarande detsamma som i höstas, och får verkligen hoppas någon skulle kunna ha något förslag...
Tack på förhand, och hoppas att det inte är ett allt för stort besvär att jag bumpade tråden...