Ämne: Pisstråden
Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-28, 23:06   #133
knebert
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2003
Ort: Nol
Inlägg: 1 151
Skicka ett meddelande via MSN till knebert
Thumbs down

Hej

Igår så fick vi reda på att SILVAN Sverige skall läggas ned, dvs danskarna stänger alla butikerna i Sverige så efter 10 år i Sverige finns ej Silvan mer...R.I.P...

Så även denna gång gick det åt "helvete" med min praktik, det är 3:e gången nu på raken som något händer och man kan inte vara kvar på företaget, dessutom så blir det antagligen inget truckkort heller eftersom de ställde kravet att man skulle få anställning efter man tagit detta....

Tänkte köpa en trisslott igår när jag åkte hem från jobb men brydde mej inte om det utan köpte en tia-lott för att glädja tanten när jag kom hem, ta mej i brasan när hon vann en femhundring på denna lott......

Detta är inte det enda tradiga som hände denna dag, det kommer mera....

Som alla kanske vet så förlorade MIF den avgörande matchen mot Leksand och Troja gick till playoff istället. Nu skall jag inte säga att det var denna match som gjorde att MIF inte gick till playoff, nej det var matcherna innan med de överbetalda divorna...Nya "Babyhawks" spelade 9 matcher utan att förlora....

Det kommer mera....

Hade sökt till MFF:s nya arena som biljettkontrollant eller platsanvisare( de sökte folk genom sin hemsida) och fick idag (fredag) reda på att jag inte fick någon av de utannonserade platserna...

Kan man få mer skit än så här under en och samma dag? Nej, jag tror inte det....

MVH Kenneth

PS Idag är det lördag och nu har turen väl vänt igen för MFF vann mot Lyngby i en träningsmatch Något positivt i varje fall....DS
__________________
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så!
knebert besöker inte forumet just nu   Svara med citat