En Quad är ju då helt värdelöst att köpa egenligen.. Finns inga som helst program eller så som stöjder den... Vill du få den billigare så kan du köpa den dyraste dual istället.
Även fast man kör 64 bitars windwos så finns de knappt några spel osv som bygger på det.. Så de är rätt värdelöst det med om man ska vara sådan..
Flera av företagen bakom typ nätverkskortet, minnet har jag aldrig hört talas om iaf.. men grejjerna fungerar säkert för de.. men att köpa minnena från crossair och typ nätverkskort från dlink/netgear/linksys skulle personligen kännas säkrare (då större företag lever längre)
Webhallen har tex. inte det där företaget alls bland sina minnen...
Och på webhallen har moderkortet gått ur sortementet (dvs det har slutat tillverkas) Så de betyder ju i sin tur att det finns bättre grejjer på markaden..
Sen såg jag just att Webhallen inte har ett enda kort från Gainward
alla modeller har utgått ur sotrimentet.. Kan ju vara för ingen köper dom eller så vet jag ej varför..
Försöker hålla mig så lååångt bort från komplett som möjligt om jag ska vara ärlig.. webhallen ligger mig närmare om hjärtat
Sen, att hitta någon som kan bygga en dator bland dina vänner borde inte vara alltför svårt, jag skulle hellre satsa på något sådat än att köpa nått färdigt från komplett