Citat:
Ursprungligen postat av Julian
Håller med dig till viss del. Hemulen fick massa kommentarer i andra bildtrådar som han hade startat. Så där har du rätt. Men sen sa du också att det var många bilder från samma tidpunkt. Då kollade jag lite och från Ängelholm var det mycket kommentarer på endels bilder ( stoffe, götborg osv) Men Robert hade en fin som inte fick nån kommentar. Är det då så att eftersom det är många bilder från samma tillfälle så kommenterar man "experternas" bilder?
|
Som Erik säger borde det vara så att Roberts bild kom upp senare, flera andra åkte ju hem redan på lördagen och la ut bilderna under söndagen, medans Robert m.fl(t.ex. jag) som var där båda dagarna med övernattning inte hade möjlighet att lägga ut lika snabbt. Robert kanske inte fick kommentarer på alla bilder på forumet, men jag vet mycket väl att folk uppskattar såna bilder också, de drunkar dock i mängden när det är sådana event.(känner igen det från tåg 150, vilka kopiösa mängder bilder det var på samma saker då)
Dessutom kan jag säga för min egen del att jag både kommenterar via forumet men även msn, till de jag har kontakt med, enklare och man kan kommentera lite mer brett än att bara skriva något om bilden.
P.s. Menar inte att peka ut folk eller så här men det blev stor fokus på dig nu, hoppas du inte tar illa upp Robert! D.s